Provozovatel internetového obchodu Profikosmetika zaručuje všem zákazníkům ochranu jejich osobních údajů. Údaje slouží výhradně k úspěšnému vyřízení objednávek a neposkytují se třetím osobám či institucím. Tyto informace se řídí zákonem č. 101/2000Sb. o ochraně osobních údajů.
Obchodní podmínky internetového obchodu www.profikosmetika.cz se řídí níže uvedeným nákupním řádem, platnou legislativou a obchodními zvyklostmi.
Odesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a stvrzuje, že se seznámil/a s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
Přijetí objednávky s veškerými údaji obdržíte od nás na Vámi udanou e-mailovou adresu.
Zboží zasíláme do 3 pracovních dnů od objednání prostřednictvím České pošty Balíkem do ruky (doruření do 24 hodin, úložní doba na poště je 7 kalendářních dnů).
Výše poštovného závisí na způsobu platby – dobírka 130 Kč, platba předem na účet 85 Kč, osobní odběr zdarma.
Při osobním odběru je nutné zboží vyzvednout do 5-ti dnů.
Uvedené ceny za dopravu jsou včetně DPH
Česká pošta za zboží během přepravy ručí. Proto doporučujeme, aby si kupující vždy zásilku při přebírání od České pošty důkladně prohlédl a v případě jejího poškození zásilku nepřebíral a ihned na místě sepsal s doručovatelem protokol o poškození.
Pokud si zákazník zásilku nevyzvedne a zásilka se prodávajícímu vrátí, bude prodávající zákazníka obratem kontaktovat. Pro opakované zaslání připočte prodávající k ceně poštovné a případně dobírku opakovaně v plné výši.
Zásilku je možno vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jejího převzetí. Samotné zboží ani originální obal zboží s veškerým příslušenstvím nesmí být poškozeny, nést znaky používaní či být jinak znehodnocené. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty včetně dodacího listu nebo faktury. Následně bude zákazníkovi převedena příslušná částka, která bude snížena o poštovné a další prokazatelné náklady spojené především s expedicí.
Pokud bude chtít zákazník zásilku či jednotlivé zboží z jakéhokoliv důvodu reklamovat, je nutné, aby podal žádost o reklamaci nejpozději do 7 kalendářních dnů od převzetí zásilky. (viz Reklamační řád).
Zboží nelze vracet v případě, že kupujícím je firma (podnikatel, právnická osoba), neboť kupní smlouva se řídí podle Obch. zák.
Objednávku lze stornovat e-mailem, pokud je stávající objednávka přijatá a zboží nebylo expedováno. V případě pozdějšího zrušení objednávky má prodávající nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů s expedicí zboží.
Provozovatel internetového obchodu má právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět nebo dodávat na trh, případně se výrazným způsobem změní jeho cena. O stornu objednávky bude zákazník informován.