Profikosmetika
ProfikosmetikaProfikosmetikaProfikosmetika
Hledat v dotazech

Máte-li jakýkoliv dotaz nebo problém s péčí o srst či volbou správného přípravku, pokusíme se Vám na našich stránkách poradit.

Nevíte jak vložit nový dotaz? Přečtěte si PRAVIDLA PORADNY
PRAVIDLA PORADNY

1) Nejprve hledejte, teprve pokud zde nenajdete odpověď, tak se ptejte. Obecné rady jsou kompletně ve Článcích, konkrétní přípravky a plemena naleznete v poradně. Není v mých silách psát několikrát za den odpověď na obecný dotaz o kompletní péči pro jednotlivé plemeno. Navíc se snažím vše popsat podrobně, maximálně vám pomoci a to je na několik stránek. Většinu základních rad už jsem zde někdy psala, tak prosím hledejte. Kosmetiky je ale hodně, stále máme něco nového, výběr je široký a to, co přinese dokonalý výsledek u jednoho pejska se nemusí úplně osvědčit u druhého. Jediné, co v tomto případě mohu doporučit je zkoušet a zkoušet. Ani já to nedělám jinak. K tomuto účelu jsou k dispozici vzorky. Na konkrétní věci se ptejte kdykoliv.

2) Ptejte se na věci týkající se kosmetické péče. (Tj. otázky typu: nestojí ouška, čím odčervit, čím krmit atd. sem nepatří. Rovněž dotazy o objednávkách nebo dostupnosti zboží). Většinou odpovím i na každý nekosmetický dotaz, protože chápu, že je to pro zadavatele důležité a hledá zde pomoc, ale respektujte prosím, že je zde kosmetická poradna. Přednostně odpovídám vždy v poradně, máte-li nějaký „choulostivější“ dotaz, můžete ho zaslat e-mailem: info@profikosmetika.cz.

3) Poradna není diskusní fórum. Nediskutujte zde prosím mezi sebou. K tomu je na internetu prostoru dost.


Vložení nového dotazu
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Můžete vložit NOVÝ DOTAZ zde.
VLOŽIT NOVÝ DOTAZ
Všechny položky kromě fotky k dotazu, musí být vyplněné.

Název dotazu:  

Vaše jméno:    

Dotaz:

Vložit: smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík

Fotka k dotazu:  
                             Podporován typ souboru JPG a max. velikost 512kB.

Napište výsledek 2 + 1 = 

Dotaz

dotaz  Dotaz 
     19.08.2004, 13:05:54
Vložil/a Iveta

Dobrý den, včera jsem se snažila odeslat objednávku Vámi nabízeného zboží, ale nejsem si jistá, zda byla doručena, i když se mi objevilo, že děkujete za objednávku. Totéž se mi stalo již před 3.týdny, ale zboží mi doposud nepřišlo, proto jsem poslala včera objednávku znovu. Není nějaký problém s odesíláním objednávek? Děkuji Vám mockrát za odpověď.

Odpověď od Profikosmetiky.cz

Dobrý den,
občas se problém s odesláním objednávky objeví. Pokud jste objednávala přípravky od značky #1 ALL SYSTEMS, tak jsou bohužel už přes 3 týdny hodně vyprodané. Všechny naše zákazníky, kteří uvedli nějaké spojení, jsme ale o tomto zpoždění informovali.
Veškeré zboží by mělo být komplet do konce tohoto týdne.
Pokud máte stále problémy s objednáním, zkuste mi po odeslání objednávky poslat e-mail a já vám hned potvrdím, jestli jsme objednávku obdrželi.