Profikosmetika
ProfikosmetikaProfikosmetikaProfikosmetika
Hledat v dotazech

Máte-li jakýkoliv dotaz nebo problém s péčí o srst či volbou správného přípravku, pokusíme se Vám na našich stránkách poradit.

Nevíte jak vložit nový dotaz? Přečtěte si PRAVIDLA PORADNY
PRAVIDLA PORADNY

1) Nejprve hledejte, teprve pokud zde nenajdete odpověď, tak se ptejte. Obecné rady jsou kompletně ve Článcích, konkrétní přípravky a plemena naleznete v poradně. Není v mých silách psát několikrát za den odpověď na obecný dotaz o kompletní péči pro jednotlivé plemeno. Navíc se snažím vše popsat podrobně, maximálně vám pomoci a to je na několik stránek. Většinu základních rad už jsem zde někdy psala, tak prosím hledejte. Kosmetiky je ale hodně, stále máme něco nového, výběr je široký a to, co přinese dokonalý výsledek u jednoho pejska se nemusí úplně osvědčit u druhého. Jediné, co v tomto případě mohu doporučit je zkoušet a zkoušet. Ani já to nedělám jinak. K tomuto účelu jsou k dispozici vzorky. Na konkrétní věci se ptejte kdykoliv.

2) Ptejte se na věci týkající se kosmetické péče. (Tj. otázky typu: nestojí ouška, čím odčervit, čím krmit atd. sem nepatří. Rovněž dotazy o objednávkách nebo dostupnosti zboží). Většinou odpovím i na každý nekosmetický dotaz, protože chápu, že je to pro zadavatele důležité a hledá zde pomoc, ale respektujte prosím, že je zde kosmetická poradna. Přednostně odpovídám vždy v poradně, máte-li nějaký „choulostivější“ dotaz, můžete ho zaslat e-mailem: info@profikosmetika.cz.

3) Poradna není diskusní fórum. Nediskutujte zde prosím mezi sebou. K tomu je na internetu prostoru dost.


Vložení nového dotazu
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Můžete vložit NOVÝ DOTAZ zde.
VLOŽIT NOVÝ DOTAZ
Všechny položky kromě fotky k dotazu, musí být vyplněné.

Název dotazu:  

Vaše jméno:    

Dotaz:

Vložit: smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík

Fotka k dotazu:  
                             Podporován typ souboru JPG a max. velikost 512kB.

Napište výsledek 1 + 5 = 

Dotaz

dotaz  Dotaz 
     28.06.2006, 13:34:43
Vložil/a Bára

Tak kosmetika od vás mi přišla v úterý, čili 6 dní po objednání. Opravdu nechápu na co jsem si platila expresní přepravu do 48 hodin...jinak vaše kosmetika je super!

Odpověď od Profikosmetiky.cz

Já se vážně omlouvám, ale bez udání jména se mi hledá opravdu těžko. Klidně jste zásilku neměla přebírat. Velice zřídka se stane, že objednávky v daný den nemůžeme vyzvednout a jejich zpracování se tedy posune. Nyní v tom byl ještě víkend.
Jestli budete příště objednávat, tak se připomeňte, popřípadě napiště, jaké máte plemeno, pošleme vám dárek.